Wednesday, July 15, 2015

PENCUCI PINGGAN MANGKUK SELAMAT UNTUK KANAK-KANAK | IBU TAK PERLU RISAU LAGI

Anak saya Nuraini suka membantu saya didapur. Anak perempuan kan, walaupun masih kecil, tapi semangat nak bantu ibu. 

Paling dia suka, tolong basuh pinggan dan basuh toilet. Boleh main air sekali kan, tu yang suka sangat nak menolong tu. Asalkan tak main benda tajam macam pisau ok la kan.

Tapi, bimbang jugak, pencuci toilet dan pencuci pinggan yang saya guna tu selamat ke tak untuk budak-budak?. Ibu-ibu diluar sana pasti fikirkan perkara yang sama kan!

Risau dengan pencuci yang mungkin mengandungi bahan kimia berbahaya, saya cuba hand dish wash shaklee untuk basuh pinggan mangkuk dan Basic H shaklee untuk cuci toilet.

Baca tentang Basic H : Pencuci Serba Jimat

Produk keluaran shaklee dijamin, selamat, berkesan dan semulajadi. Sebab tu saya percayakan hand dish wash dan basic H untuk anak saya guna. Tak perlu risau sangat Nuraini nak tolong membasuh. 

Hand dish shaklee ni dalam bentuk cecair. Dipacking dalam botol yang mudah untuk diuruskan. Tak perlu tuang banyak pun, untuk basuh pinggan 1 sinki tu. 

Keistimewaan hand dish wash shaklee :


  • pH seimbang
  • Tanpa  bahan kimia berbahaya
  • Lembut pada tangan
  • Mesra kulit sensitif
  • Ekstrak daripada jagung dan kelapa
  • Selamat untuk kanak-kanak
  • Semulajadi
  • Tidak toksik
  • Surfaktan biodegradasi
Testimoni pengguna Hand Dish Wash Shaklee :

selamat untuk kanak-kanak
1. Nampak lebih bersih bekas pengisar 

2. Pengisar lebih berkilat dan bersih

3. Hilang lekit dan minyak pada botol susu anak. Jimat pulak tu.


hand dish wash
4. Puting botol bersih.senang nak cuci


testimoni

5. Hand dish wash untuk cuci parts pam susu, botol dan puting.

Since hand dish wash ni diekstrak daripada bahan semulajadi seperti jagung dan kelapa, ia memang selamat untuk Nuraini dan anak anda juga. 

Tak risau dah saya bila Nuraini nak membantu didapur. Senang keje mak, ada pembantu.

Sila dapatkan produk shaklee yang hebat ini! Jangan buang masa lagi, bertindak dengan cepat. Hubungi saya SEKARANG JUGA! Suhailey 012 921 4064


hand dish wash




suhaileymohdnoor
id 886589
Bersama Membangunkan Ekonomi Ummah




No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...